På Beboerforeningens Generalforsamling den 22.2, blev Hans Henrik Kaa valgt ind i bestyrelsen. Til ny Ø-repræsentant blev Tommy Jes Andersen. Jytte Pedersen trådte ud af bestyrelsen efter mange års tjeneste. Lone Nielsen ønskede ikke længere at fortsætte som Ø-repræsentant, Lone har også været Ø-repræsentant i mange år.
Sejerø Seascape
SEJERØ SEASCAPE I ét af Danmarks største naturgenopretningsprojekter i havet nogensinde vil WWF Verdensnaturfonden sammen med en række partnere bringe naturen tilbage i Sejerøbugten og give livet en ny chance for at